kolmapäev, 18. september 2019

Tere taas, Perth! Pole ammu näinud

Seekord ma isegi ei vabanda end välja  et pole ammu kirjutanud. Teen lihtsalt asja ära. Lisan veel mõned pildid meie reisist, mis nüüdseks läbi on saanud.
Käisime kalastusretkel ookeanil, kus püüdsime usinasti kala
Kaasa võtsime 7, aga tegelikult püüdsime veel ja lasime tagasi, sest meile oleks pisut liiga paljuks läinud. Kui mulle muidu ei meeldi kala püüda, siis seal tekkis isegi adrenaliin, võideldes kalaga ja püüdes olla piisavalt kiire, et kala enne haid paati saada. Kaks korda ampsas hai mul kala õnge otsast ära, Raikol pistis ka ühe suure pintslisse.
Stromatoliidid, mis tekivad bakterite ja mikroorganismide elutegevuse toimel. Need siin on maal arvatavasti eksisteerinud üle 3 miljardi aasta, ehk siis üks vanimaid eluvorme.
Shell Beach - ainult rannakarpidest koosnev rand, ükski teine elusolend selles lahesopis ei ela, sest vesi on liiga soolane. Ainult see merekarp on selles vees eluga rahul.
Kalbarri Rahvuspark
Taas kaunid kivimoodustised, mida imetleda. See moodustis peaks olema Austraalia üks pildistatuimatest kohtadest.

Meie viimases ööbimiskohas peab üks paarike üleval metsloomade varjupaika. Kõik loomad on päästetud, et anda neile teine võimalus. Seal elavad emud, jaanalinnud, kängurud, üks lehm, kanad, pardid, lambad, kits ja papagoid
Beebikänguru kotis, mis meenutaks talle emakukrut
Raikko sõber papagoi. Taustal veel kaks papagoid

Ring Austraaliale on nüüd peale tehtud. Jõudsime tagasi eelmine esmaspäev, oleme jälle farmis tööl, kus on varem töötasime vilja ja lammastega. Kogu eelmine nädal tegelesime talledega ja nende märgistamisega. Ametlikult panine punkti ringile laupäeval, kui läksime Perthi nende sõprade juurde, kus 28.jaanuaril oma reisi alustasime. Me oleme nüüd näinud Austraaliat rohkem kui enamus austraallasi ise. Selja taga on rohkem kui 25000km ja nii palju ilusaid kohti. Raikkole meeldib öelda  et see oli nagu mini ümbermaailmareis, sest Austraalia tõesti on omaette maailm. Läbides tuhandeid kilomeetreid muutub ilm, muutub maastik ja loodus. Siin on absoluutselt igale maitsele midagi. Meie lemmikuks jäi Põhja-Queensland oma troopilise sooja kliima, rohelise looduse, liigirikaste vihmametsade ja muinasjutuliste koskedega. Külastasime ka kohti  mis kohale jõudes tõesti võtsis hingetuks, näiteks kanjonid. See tunne on päris võimas, kui kõnnid kaljude vahel mis on kujunenud sadade miljonite aastate jooksul.
Auto pidas lõpuni kenasti vastu, pisut vajab remonti enne müüki, aga ei midagi suurt. Töötame septembri lõpuni kindlasti, võibolla rohkemgi, näis palju farmeril abi vaja. Mida kauem seda parem, et reisile kulunud raha natukenegi tagasi teenida.
Vot nii! Näeme vähem kui kuu aja pärast!