kolmapäev, 22. november 2017

Ausalt, oleme elus veel

Oh appi, nädal aega pole sõnagi kirjutanud. Pole vist midagi mõttesse tulnud, millest pajatada. Proovin meie nädalast ülevaate teha.
Meil on palju tööseisakuid olnud sibulasorteerimismasina pärast, mis pidevalt annab endast mingi veaga märku. Elektrikut nägime eelmine nädal masina kallal vist kolmel päeval. Vahepeal olid meil seetõttu ainult 3-4 tunnised tööpäevad.
Pühapäev oli meie esimene vaba päev farmis olles. Laupäeva õhtul käisime kambakesi poes - ostsime grillimiseks, näksimiseks ja joomiseks head, paremat. Mängisime beer pongi (kes ei tea mis see on, googeldab, ma ei jaksa trükkida), väga lõbus oli. Pühapäeval käisime rannas, ma otsustasin et päikseprillidega oleks tore ookeanisse hüpata, sinna ookeani sügavustesse need ka kadusid. Ups. Egas midagi, läksime apteeki uute järele. Jah, siin müüakse apteegis päikeseprille. Ja apteek on ainuke koht, mis peale toidupoe pühapäeval avatud on.
Esmaspäev ja teisipäev möödusid kuidagi väsimuse rütmis, selline tunne nagu see üks vaba päev rikkus õige magamisrütmi täitsa ära.
Kuna siin linnas midagi teha pole, peale kalastamise, võttis Raikko pähe, et tal on õnge vaja. Nojah, kui ta juba midagi pähe võtab, siis ta selle ka teoks teeb. Esmaspäeval laenasime prantslaselt ridva ja käisime proovimas. Näkkas küll, saime pisikesi kalu, lasime tagasi. Raikkos kasvas huvi veel enam, kui kuulis farmerilt kui pirakaid kalu too on siitkandist saanud. Teisipäeval tegi ta oma soovi teoks ja ostis õnge koos kõige sinna juurde kuuluvaga 227 dollari eest. Polegi väga suur summa. Ühe ja poole päeva palk. Muidugi läksime ka kohe testima, mina võtsin prantlase antud veidi väiksema õnge. Väga mõnus küllaltki tuulevaikne õhtu oli (mis viimase aja megasuuri tuuli arvestades oli üllatav). Lõplikuks saagiks oli kaks veidi suuremat ahvenalaadset kala. Näkkas seal päris palju ja püüdsime mitmeid väikseid kalu, mis tagasi lasime. Seal peaks muidu suuri ka olema, aga no alustasime ikka tasa ja targu. Täna küpsetasime ahjus need kaks ära. Väga maitsvad ja mahlased olid, peale raputasin ainult veidikene soola, ookeanivesi lisas kalae juba oma maitse. Suurepärane õhtusöök. Kindlasti lähme veel kalale.
Täna oli mega kuum päev, 33 kraadi pluss kõrvetav päike. Pakkisime usinalt sibulaid ja jõime ohtralt vett. Täna tuli vist 40 tonni sibulaid täis. Perthis siis nimelt ostetakse iga päev umbes 40 tonni sibulaid. On vast õgardid, aga no Perth on ka Lääne-Austraalia suurim linn. Linnas elab ligikaudu 2 miljonit inimest ja pindala on 6300 ruutkilomeetrit, mis on kogu Harjumaast veel peajagu suurem.
Oh sibulaid meil siin jagub ja homme pidavat tulema veel kuumem päev kui täna, ligi 40 kraadi. Varjus! Teeme tööd, näeme vaeva, siis tilgub ka higi.
Nädala lühikokkuvõtte lõpetan Raikko sõnadega: "Ma olen väga väsinud." Head ööd! Järgmine kord katsun pilte ka lisada.