teisipäev, 2. aprill 2019

Uus kuu, uus vahetus, uued töötajad


Jehhuu! Lõpuks saame normaalse inimese kombel töötada - siis kui päike paistab, mitte kuu. Päevase vahetuse rütm on juba sees, valges ei kipu uni peale ja öösel pimedas on uni mõnusam. Temperatuur on küll 30 kraadi kandis, aga hetkel ei ole nii niiske ja lämbe kui varem. Seega ei ole meeletult palavam rabeledes kui öösel. Ööd hakkavad minema jahedamaks, mis tähendab et talv läheneb. Üks hommik oli ainult 13 kraadi! Jah see on ainult, sest see temperatuur mis on õues, on ka toas. Mis seal ikka, pusa selga ja juba hakkas parem.
Laupäeva hommikul peale tööd läksime koos teiste eestlastega Rockhamptonisse, mis on kahe tunni kaugusel asuv suuren linn, kus külastasime kaubanduskeskust. Mina ja Taaniel käisime massaažis. Mul selg oli igati kange ja 30 minutit mudimist lõdvestas lihased korralikult. Pärast shoppasime mõned uued hilbud, enamasti tööriided, mõned ka viisakamad riided. Kui kõigil shopatud, käisime söömas ja seejärel tagasi koju. Õhtul isutsime ja mängisime kaarte. Mina suutsin 21.30ni üleval olla, Raikko tuli natuke peale mind magama. 28 tundi suutsime üleval olla, et saaks õigesse rütmi päevase vahetuse jaoks. Pühapäeval oli küll täitsa puhkamise päev, lebotasime ja vaatasime sarja. 
Esmaspäeval olid meie vahetuses õppimas kaks uut töötajat Inglismaalt. Nad lähevad öövahetusse, sest üks töötaja läks raseduse tõttu ära ja teine läheb kontorisse asendama. Üks neist, Alex, hakkab tegema sama tööd mis mina, nii et ma loodan, et minu õpetussõnad olid talle kasulikud. 
Tooraine
Lõpp produkt 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar